loading...
سرزمین موبایل | دانلود نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
یاسین بازدید : 184 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Quick Text Massenger V 1.10 - اندروید 

دانلود نرم افزار Quick Text Massenger V 1.10 - اندروید

نرم افزار Quick Text Massenger یکی از نرم  افزارهای محبوب در زمینه مدیریت پیام های گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد . قیمت پولی این نرم افزار 1.99 دلار در گوگل پلی است 

که ما این نرم افزار را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران قرار داده ایم . 

ویژگی های برجسته این نرم افزار : 

* طراحی بسیار زیبا و مجذوب کننده محیط نرم افزار 

* بیش از 200 تم و اسکرین 

* قابلیت سفارشی سازی نرم افزار متناسب با علایق کاربر 

* جستجوی سریع برای پیدا کردن نرم افزار مورد نظر کاربر 

* و ........

یاسین بازدید : 211 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Masters Of The Masks V1.10 اندروید

دانلود بازی Masters Of The Masks V1.10 اندروید

Masters Of The Masks  یک بازی بسیار هیجان انگیز برای اندروید  در سبک اکشن می باشید . در این بازی شما نقش یک جنگجوی ماهر را ایفا میکند . باید از موانع مختلف در بازی عبور کنید و بازی را به 

پیش ببرید . در ادامه با سرزمین موبایل همراه باشید . 

یاسین بازدید : 423 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار Twitter v5.12.0 برای اندروید

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت 

دانلود نرم افزار Twitter v5.12.0 برای اندروید

امروزه بیش از میلیون ها کاربر از این نرم افزار برای ارتباط با دوستان خود در سراسر جهان استفاده می کنند، بوسیله نرم افزار توییتر می توانید دوستان خود را برروی توئیتر دنبال کنید و از امکانات تویئتر به راحتی استفاده کنید و به نوعی توئیتر را با تمام قابلیت هایش در دستان خود بگیرید! از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن پوسته های مختلف برای زیباسازی، داشتن ویجت اختصاصی، قابلیت بریدن عکسها اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

یاسین بازدید : 260 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نرم افزار مسنجر WhatsApp Messenger 2.11.255 برای اندروید

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت 

دانلود نرم افزار مسنجر WhatsApp Messenger 2.11.255 برای اندروید

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

یاسین بازدید : 349 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

.:: دانلود نرم افزار حسابداری Parmis Hamrah v1.2.1 برای اندروید ::.

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود نرم افزار حسابداری Parmis Hamrah v1.2.1 برای اندروید

Parmis Hamrah یک برنامه حسابداری جامع رایگان برای گوشیهای آندرویدی میباشد. شما با این برنامه میتوانید بر روی تمام هزینه ها و در آمدهای خود مدیریت داشته باشید. این نرم افزار میتوانید به بهترین وجه موارد حسابداری شما را مدیریت کند. قابلیت های گسترده ای در این نرم افزار وجود دارد که بی شک تمام آنها به شما کمک میکند تا حساب و کتاب شما به بهترین وجه مدیریت شود.شما به وسیله این نرم افزار به راحتی می توانید حساب کتاب خود را بدون هیچ دردسری انجام دهید. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

یاسین بازدید : 1892 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

.:: دانلود اپیکیشن Instagram 6.0.1 برای اندروید ::.

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود اپیکیشن Instagram 6.0.1 برای اندروید

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

یاسین بازدید : 280 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

.:: دانلود بازی فرار از مرگ MacGyver Deadly Descent v1.11 برای اندروید ::.

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود بازی فرار از مرگ MacGyver Deadly Descent v1.11 برای اندروید

داستان بازی MacGyver Deadly Descent از این قرار می باشد که یک ویروس خطرناک و آزمایشگاهی مک گیور دانشمند باهوش و توانا را در آزمایشگاهی زندانی کرده است. و او باید با عبور از مراحل پیچیده و سخت از آزمایشگاه خارج شود و جان خود را نجات دهد. در بازی MacGyver Deadly Descent اکشن و ماجراجویی شما باید به دانشمند و شخصیت برجسته کمک کنید تا از دست مرگ رهایی پیدا کند. دشمن مرگبار در تاریکی منتظر کشتن شما است! گرافیک سه بعدی، ارائه رمز و راز های مختلف برای حل پازل، وجود شرایط مختلف از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.این بازی بر روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

یاسین بازدید : 471 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

.:: دانلود نسخه جدید نرم افزار  iTunes 11.2.2 ::.

دانلود یا لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود نسخه جدید نرم افزار  iTunes 11.2.2

نرم افزار آیتونز Itunes برترین نرم افزار مدیریت تلفن های همراه آیفون ، آیپاد ، آیپد می باشد که توسط شرکت اپل در سطح جهانی عرضه شده است . با استفاده از نرم افزار Itunes میتوانید دیوایس های مربوط به دستگاه خود را به صورت خودکار شناسایی کنید و از پنل نرم افزار مدیریت دستگاه را بر عهده بگیرید . انتقال فایل های موسیقی ، عکس ، فایل ویدویی توسط نرم افزار ارائه شده پشتیبانی میشود و لازم به ذکر است که میتوانید نصب و حذف بازی و نرم افزار را در آی تونز مدیریت کنید . ابزارهای کامل نرم افزار به کاربران نرم افزار و بازی های روز را معرفی میکنند و کاربران میتوانند به صورت آنلاین نرم افزار و بازی را به صورت مستقیم بر روی دستگاه خود نصب کنید . نرم افزار آی تونز هر هفته آپدیت نهایی را عرضه میکند . نرم افزار آیتونز از تمامی نسخه های ویندوز پشتیبانی کرده و دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی برای دو فرمت مختلف از نرم افزار ارائه شده است 

یاسین بازدید : 460 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

.:: دانلود پلاگین پخش بازی فلش Shockwave Player 12.1.2.152 ::.

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

دانلود پلاگین پخش بازی فلش Shockwave Player 12.1.2.152

Adobe Shockwave Player پلاگینی همانند flash player است برای پخش ویدیوها و گرافیک ها و به طور کلی فایل های مالتی مدیای که در اینترنت قرار دارند. اکثر بازی ها و فایل های چند رسانه ای تحت وب با این پلاگین به راحتی قابل نمایش و پخش خواهند بود. همچنین در برخی از بازی های کامپیوتری نیز نصب بودن این پلاگین مورد نیاز خواهد بود. به طور کلی اگر میخواهید به آسانی و بدون دردسر فایل های چند رسانه ای را در دنیای وب مشاهده کنید بهتر است در کنار فلش پلیر این پلاگین را نیز نصب نمایید.

یاسین بازدید : 544 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود نسخه نهایی مرورگر Opera 21.0.1432.67

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت 

دانلود نسخه نهایی مرورگر Opera 21.0.1432.67

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد عمل کرد سایت چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 63
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 171
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 13,728
  • بازدید کلی : 144,703
  • وضعیت یاهو